onsdag 1 april 2009

Plusgrader.

Nu är det mörkt ute, kände att det va lite plusgrader, ett gott tecken på att våren och värmen närmar sig. Den dagen den glädjen förfan.

Idag så har det varit en någorlunda bra dag, jag va hos skolläkaren för att kolla min axel som hoppar ur led stup i kvarten. Så jag fick ett remiss som jag skulle ta med till sjukhuset för ytterligare undersökningar, bland annat röntgen. Men det va så många människor som stod och väntade i väntrummet och efter en halvtimmas väntade så kunde jag inte stå ut mer, så jag gick därifrån. Så hörde Ewehlina av sig och undrade om jag ville följa med att luncha med henne, självklart ville jag det så jag jag drog iväg till Kinamuren. Jag gama i mig 3 tallrickar för det va buffé. Fyfan va gott det är med kinamat.
Sedan så knalla jag vidare till körskolan och körde bil, dessutom så har jag teorikurs den 27/4. Hon som jag fick köra med va tydligen mamma till en gammal bekant till mig. Jaja, nu ska jag sova. Skriver imorgon, Godnatt.
PUSSSS!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar