lördag 4 april 2009

Underbart!

Solen skiner, fåglarna kvittrar och ingen vet vem Hakar gillar. Haha.

Nej men seriöst, vädret är för underbart. När det mörkt och dystert vill man bara sova ut hela dagarna. kan inte sluta njuta, jag blir sååååååååååå glad. Jag vakna tidigt tack vare solen. Jag vet att jag har skrivit mycket om vädret, men är det inte så att man ska skriva om det man gillar på sin egen blogg? Jag gillar sol.

Crystal tipsade mig om en låt, trodde inte att jag skulle gilla den, tyckte att den var dålig i början, men sen när jag lyssnade på den ett par gånger gillade jag den skarpt mycket. Flipsyde - When it was good heter den.

Lördag är det idag, och det innebär fest för de flesta men inte för mig, inte idag och inte den här veckan, jag har tappat lusten helt enkelt. Jag ska plugga teoriboken istället, tjänar mer på det. Sen nästa vecka har jag bestämt att jag ska ut och partaja.

Nej nu ska jag gå ut till altanet och njuta av solstrålarna.

Ser ni bilden? Så där ser jag ut idag.

PUSSSSSSSS!!!!!!!

5 kommentarer:

  1. Va härligt med sol, de har jag fått mycket av den senaste månaden :-)) Jättefin bild som alltid...

    SvaraRadera
  2. lägg bild imorron okså

    SvaraRadera
  3. oxå jag undrar vem Hakar gillar... :-))

    SvaraRadera
  4. bästa :-)

    fin bild ;)

    SvaraRadera
  5. jo Hakaar gillar mig :D haha

    SvaraRadera