söndag 19 april 2009

YAAAAA

Hej blogg, haha hur ska jag börja?
Jag är på bra humör, fråga mig inte varför, för det vet jag inte själv. Imorgon är det skola, ser jag fram emot det? Bara Gud vet. Jag börjar bli skoltrött, vet inte om det beror på att jag har tröttnat på min klass eller inte. Inget roligt händer, samma jävla skit 5 gånger i veckan.

Gårdagen, aaaxx, den var underbar, tack för allt bubben :) ..

Snart är det VALBORG! Lönehelg, då blir det fest för Mr Hakar och min kompanjon.

Jag känner att det går bra nu, allt går som det ska. Vi hörs.

PUUUSSSS!!!!!

2 kommentarer:

  1. Va härligt att du hade kul i helgen... När det gäller de andra måste du bara tänka possitivt, de e bar en fas du går igenom. Det gör vi alla i skolan... Vilken fin tröja du har :-))

    SvaraRadera
  2. Du passar så bra i gult :)

    SvaraRadera