söndag 26 april 2009

Jag vet..

Ja jag vet att ni saknar mig och min blogg, jag lovaaaar att jag skriver mer imorgon, jag har så mycket att skriva om, ni anar inte.

Min jävla kompanjon håller sig borta från mig sorligt nog, varför vet jag inte, hon har skaffat sig en liten bäverhora som hon umgås med nu för tiden. Vad har den bävern som jag inte har!? SÄG MIG DET. En jävla bäver! Bävern kan knappt prata eller klä sig. Jag blir så helt galet frusterad.
Nej nu ska jag gå ut till min nyrenoverade altan och sörja med en ciggarrett.

En tips till er jävla jävlar där ute, vill ni få ut er aggression så är det bra med en blogg eller att börja lära sig röka, det hjälper tro mig.
PUUUUUSSSSS!!!!!!!

1 kommentar:

  1. grattis, ska bli kul att läsa. haha sjuk som lockar folk till rökning..

    SvaraRadera