lördag 4 april 2009

Påsklov!

Vi har påsklov, fyfan va härligt det är. Jag ska försöka att inte sova bort hela dagarna.
Jag skall ta vara på varje ögonblick, varje minut dag för dag.

Köpte en vattenpipa igår, visst är den är söt? Liten och den är enkel att ta med sig vart än man går. REA pris den kostade bara 149:- hos Araben.
Vi i klassen hade en het diskussion idag. Lärarna emellan hade snackat och hade tyckt att atmosfären bland oss i klassen inte var så bra. Därför placerade dom oss i grupper för att hitta på en lösning till problemet. Gjorde vi det? NIX! Sanslöst tycker jag.
Nej nu ska jag sova, skriver mer imorgon, jag lägger t.o.m en bild på mig, i promise!
PUUSSS!!!!!

1 kommentar:

  1. Hakar jag tycket du kan ge mig pipan hehe (A). Aah nu är de lov så nu måste vi ses nån dag vafan! <3 / Sofia

    SvaraRadera