lördag 18 april 2009

Avta.

Sitter här i solen, vilken underbar väder! Lite kalla vindar bara, men jag klarar mig.
Jag lyckades ta mig till Phonehouse idag och fixa till mobilen, behövde bara stänga av den och radera själva smset som blockerade för dom andra smsen. Krångligt, jag vet.

Jag satt och tog några bilder på mig själv nyss för att lägga ut det på bloggen. Det känns som att min blåaögonfärg håller på att tyna bort, jag vet att det låter hur sjukt som helst, men det känns så. Jag tror att jag har fått onda ögat av folk.

Har fått ett par kommentarer på min förra inlägg. Hur fan ska jag svara på era kommentarer när ni inte kommenterar något man kan svara på? Var smarta och ställ ett par frågor och så svarar jag, as simple as that.

Nu ska jag gå iväg på en biltur med min söta mamma. Skriver mer senare, vi hörs, tack hej, tja på dig.
PUUUUSSSS!!!

4 kommentarer:

  1. du kan ju alltid svara med ett tack? ;) var i örebro bor du? hur känner du bobby eller var är bilden på dig och honom tagen?

    SvaraRadera
  2. föresten, du är lika fin utan dina blå ögon, min åskikt

    SvaraRadera
  3. Anonym
    Jag bor nära Lundby, bilden på mig och han togs på en klubb vi brukar vara på.

    SvaraRadera
  4. Att din färg håller på att försvinna är något du fått om bakfoten :P de är så blå som de kan bli..., hehe ;P

    SvaraRadera