fredag 17 april 2009

Inte på humör.

Jag vill inte ens hälsa, är inte alls på bra humör, jag är så jävla förbannad, så arg! Min fittmobil knasar, jag kan få emot samtal och sms men däremot kan jag inte skicka sms utan allt sparas på utkorgen! Och jag kan inte ha det såhär, blir galen, ni anar inte. Det är det värsta som kan hända nu när man ska ut imorgon. Får väl förstöra min skönhetsömn imorgon och bege mot PhoneHouse.

Skolan hade konsert idag på jävla Hjalmar Bergman, den va okej, man såg att de som medverkade hade lagt mycket energi och tid på själva showen.
Jag kom på en sak, jag lade märke till idag att jag har en så himla vacker kompis, hon är så jävla vacker så det inte är sant, hon liknar Adriana Lima blandat med Nicole från Pussycatdolls.. Jag satt och betraktade henne ganska mycket, gud jag har inga ord, förutom mashallah,. Puss på dig Hoda.

Jag lyssnar på musik, vilket får mig att slappna av och sluta tänka på mobilen. Ni som inte får svar av mig vet nu varför.

Nej nu säger vi tja.

PUUUUSSSS!!!!!!!!!

2 kommentarer: