söndag 26 april 2009

Fika.

Tråkig söndag idag, och söndag innebär vadå?
- Jo att samtliga människor går till skolan, inklusive mr Hakar. Jag har en massa arbeten att lämna in innan lärarna sätter slutbetyg på oss.

Jag har fikat med några kompisar idag på Grodan, det var så jävla längesen vi sågs, det var skönt att ses och fika bort tiden tycker jag. Ni ser väl vad jag har beställt? En feting chokladtårta med chocklad milkshake. Choklad är min passion.

Jag har köpt en ny digitalkamera! Skitfin är den, så härdanefter ska jag fota med den och inte mobilen. Nåå, vet inte vad jag ska skriva om, har miljoner saker jag vill ta upp, jag har 2 miljoner saker jag vill skriva om, men hur vet jag inte, allt tar stopp när jag närmar mig datorn.. Jag är inte lika poetisk som förut. En förmåga kanske försvinner väl med tiden antar jag, vad fan vet jag.

Nu ska jag gå och duscha, sedan bege mig mot min kungasäng och sova, har en lång dag framför mig imorgon, ska nämligen på Teorikursen som jag tidigare nämde, från 17:00-20:30 i tre fucking dagar! Aascch, vad gör man inte för att få en körkort? ;)

Jag vill veta vem den mystiske anonyma är som jämt kommenterar min blogg.

PUUUUUSSSSSSSSS!!!!

3 kommentarer:

  1. nej va tråkigt att du känner så "att din poetiska sida försvunni". Hoppas du hittar tbx till det.

    SvaraRadera
  2. Sinnessjukt gött såg det ut o vara... Jag ääällskaaaar choklad oxå tänka sig. Ibland är det nästan bättre en 6, fast bara nästan. Om du vill få tillbaka din poetiska ådra får du helt enkelt skaffa dig en inspirationskälla, nån som kan få ut det bästa i dig...

    SvaraRadera
  3. Åh så underbart gott :)

    SvaraRadera