onsdag 29 april 2009

En dag kvar

Ja som titeln lyder, det är bara en dag kvar innan det är maj. En ny månad. Valborg ska firas för att välkommna sommaren. Underbart tycker jag, underbart med sommar, underbart med värme och underbart att komma bort från studierna ett tag. Att bara vara, vilket jag inte får vara länge, för jag ska sommarjobba haha. Det bli ingen semester för mig, varför?
- Jo för jag ville inte, jag vill känna mig självständig och ansvarsfull, måste sluta vilja ha allt serverad på en silver fat. Vill jag ha något får jag slita för det.

Många undrar och frågar vad jag ska göra imorgon när det är Valborg. Ja det vet jag inte förfan. Jag orkar ärligt inte bry mig om att dricka nu, valborg firade man mest när man va yngre, nu när man är äldre så orkar man inte, jag orkar iallafall inte. Ska ut på lördagen istället med min kompanjon, jag har saknat dig.
Bilden togs av mig förra sommaren mellan Grekland & Türkiet.
PUUUUSSSSSSSSS!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. jaa faan sommaren e här, så skönt :D

    SvaraRadera
  2. adda min msn ;D alina-amor@live.se du måste skicka bilderna igår =)

    SvaraRadera
  3. DU E EN TÖNT. HATAR DIG!

    SvaraRadera