torsdag 16 april 2009

Jävla update2

Hej bloggen! Har inte orkat uppdatera dig. Eftersom jag knappt får ngn feedback av mina läsare.
Vi skulle ut på fucking friluftsdag med klassen idag, orkade jag gå upp? NEJ. Bra det. haha
Jag var så trött, fast alarmen slog fler än tre gånger så orkade inte min Topmodel kropp att gå upp. Imorgon så ska skolan ha föreställning, jag lyckades att haffa en biljett till min kompanjon så hon följer med.


Jag bjuder på en bild från helgen, haha jag ser ut som ett barn, försökte göra mitt bästa, men det går inte när man är onykter.
Nu ska jag plugga, vi hörs.
PUUSSS!!!

4 kommentarer:

  1. om du börjar svara på kommentarerna får du allt mer feedback kan jag lova dej ;) va inte så tråki

    SvaraRadera
  2. Anonym.
    Vad finns det jag ska svara på?;)

    SvaraRadera
  3. Jamen de va väl en fin partybild... Du e alltid fin på dina bilder, fast de hade varit finare om de om de bara varit på dig :-))

    SvaraRadera
  4. haha vare kul att festa med bobby? som hon första skrev så om du svarar så :)

    SvaraRadera