måndag 30 mars 2009

Glad

Jag kom hem nyss efter att ha varit på stan en stund med Emma, var ju tvungen att träffa henne, hon har ju åkt ända från Södertälje :)

När jag va på väg hem i bussen, så hälsar en person på mig, den personen har jag haft en förälskelse i sen dag ett då jag började skolan., en vanlig hälsning med ett leende. Det gjorde mig så jävla glad! Det är otroligt hur ett leende och en hälsning kan påverka en människa.

Jag vet att du läser min blogg, så tack så jätte mycket för hälsningen :)
Ja så var det med det, annars har det inte hänt så mycket, skolan o det vanliga bara.

Har fullt upp med att söka jobb, förhoppningsvis så lär jag hitta någon som vill anställa mig, för jag har personlighet, jag har bra egenskaper och jag har definitivt utseendet ;)

Kan folk börja kommentera!? Jag tappar motivationen att blogga när jag inte får lite respons era töntar.

- Visst är jag söt på bilden? Gick i ettan där, för sexig outfit haha.
Neej, nu ska jag plugga lite, skriver mer senare.

PUSSS!!!!

6 kommentarer:

  1. inte tappa motivationen till att blogga! :(

    SvaraRadera
  2. taskig säg vilken bokstav tjejen börjar på? nufiken nu

    SvaraRadera
  3. Haha vad söt du va!! Men måste få veta vem denna mystiska person är ju ditt klapp! :D

    SvaraRadera
  4. gillar din blogg =)

    var är du ifrån?!

    SvaraRadera
  5. Ja älskar din blogg !

    SvaraRadera