onsdag 25 mars 2009

Uppdatering

Dålig uppdatering, jag vet! Många har klagat o bett mig att uppdatera, så here we go.

Jag va med Barzan i helgen, fyffaaan va roligt vi hade.. Dessutom så vill jag passa på att tacka J för allt, tack för en underbar kväll kompis!

Äntligen så börjar solen skina på heltid! Ett gott tecken på att våren är nära ;)
Nu ska jag trippa ner lite på nöjeslivet, måste fokusera mer på skolan o studierna, festandet får bli en belöning för all energi jag lägger ner på studierna istället.


Jag har blivit förälskad i en låt som Ewelina skickade till mig, vart faktiskt förvånad, jag gillar inte hennes musiksmak annars.


Det va allt ifrån mig idag, skriver mer en annan gång.


PUSSSSSSS!!!!

3 kommentarer:

  1. skönaste låten din jävel...hahaha, du bodde faktis uppdatera lite oftare...

    SvaraRadera
  2. So good some of us had fun ;)

    SvaraRadera