söndag 29 mars 2009

Bortskämd

Kom hem för en stund sen, fyfan va tråkigt det är att sitta still i en bil när man är en passagerare.. Fick en massa presenter från min pappa, 3 vår jackor, 2 par skor, 1 ask med baklava och en parfym som jag har dyrkat sen förra veckan då en god bekant till mig hade sprutat lite på sig och den passar mig perfekt eftersom den är lika unik som mig och jag har letad efter den i varje jävla parfymbutik i Svergie och jag lyckades inte att hitta den, men nu har jag den! OneMillion heter den ;) haha.. Konstigt nog så känner jag mig lite som Blondinbella här, hennes farsa bjuder ju henne på allt och hon är bortskämd liten snorunge, men jag tror jag är värre än henne när det gäller sånt men observera att hon är bara en produkt, vilket jag inte är.

Nog om det, imorgon eller ja man kanske ska skriva nu är det söndag, och jag ser verkligen inte fram emot det för jag hatar nämligen söndagar! Hahah allvarligt talat jag måste sluta vara jävla pessimistisk.

Nej nu ska jag ta mig en cancerpinne sen bege mig mot min underbara säng & sova, godnatt på er.

PUSS!!!!

2 kommentarer:

  1. HAHAHA din bortskämda lilla unge:P heheh skojar bara ja ska själv inte prata om det...e själv bortskämd hahaha

    SvaraRadera