lördag 14 mars 2009

At last

Sitter här i mörket och lyssnar på At Last med Etta James. Fyfan va bra den är.

Tittade lite på Melodifestivalen haha, brukar inte titta på det annars, men Ewelina insisterade på att jag skulle gilla det.
Och jag fastande för en låt, och just den låten vann!

Imorgon är det söndag, och därefter är det måndag och då är det start för en ny vecka.
Ser fram emot en ny vecka, verkligen.

Jag bjuder på en bild på mig själv, visst ser jag smart ut i mina nya glasögon?? Jag är faktiskt smartare än va jag ser ut att vara. Det va allt från mig just nu.


PUSSSSSSS!

4 kommentarer:

  1. Snygga glasögonen Habibi... sexigaste killen i hela bonde norrland eller var du vor ahahahahaah

    SvaraRadera
  2. Hi hi söt du e med dina nya glasögon...
    D.

    SvaraRadera
  3. haha skön bild hak ;)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar dessa glajjer :))

    SvaraRadera