tisdag 17 mars 2009

Rykten

Rykten börjar med att en person som är osäker på sig själv snackar illa om en annan person, den osäkre personen är förmodligen avundsjuk eller så vill han sabotera den personens liv som han snackar illa om. Och så börjar den ena lögnen leda till den andra lögnen och då blir allt en lögn och det är så ett rykte sprids mina goda vänner.


Jag uppdaterar inte bloggen så ofta eftersom det är brist på kommentarer, jag vill gärna att folk kommenterar det jag skriver.

Snart börjar helgen närma sig, och då har jag bestämt att jag och några till ska ut o klubba, vilket kommer att bli en riktig höjdare, det känner jag på mig.


Som man bäddar får man ligga
PUUUUUUUSSSSSS!

7 kommentarer:

  1. Heeej :) VA SÖT DU E / E ;)

    SvaraRadera
  2. FOlk snackar om díg för att du syns o är snygg sexig, smart. det retar folk.. kommer alltid att göra,,, Gör inte som dom som försöker få upp sig själva genom att försöka dra ner andra dom är avundsjuka på..

    Om dom ens hade halva din smarthet o stil skulle dom vara lykligt lottade.. deras prat är bara bevis på att dom inte har det..

    SvaraRadera
  3. Glöm dem...Fortsätt skriv alltid trevligt o läsa din bloogg....
    Skit i alla som snackar skiit, dem har inget liv å har säkert inte råd att skaffa en heller, du kan ju annars se det hela på så vis, att dem kollar in din blogg o läser den ständigt, annars hade dem inte kommenterat. å¨alla kommentarer dåliga som bra är värda =)

    SvaraRadera
  4. Snygg het sexig heehehe.. du är min dröm kille skulle kunna ha sex med dig 10 gånger per dag :PPPPPPPPPPP

    SvaraRadera
  5. Du har helt rätt när de gäller om rykterna!!!<3 / Sofia

    SvaraRadera