måndag 2 mars 2009

Orka!

Sitter här & filosofierar, tänker på livet, tänker vad framtiden har att erbjuda, vad framtiden har att komma med.

Håller på att hitta konsten att skriva en ansökan och ett cv, måste söka jobb, måste ha någonting att sysselsätta mig med. Vill inte bli beroende av någon. Det gäller att våga bjuda på sig själv, att våga tala och våga stå på egna ben! Min mamma har suttit och tjatat på mig i åratal, men jag har bara ryckt på axlarna, och trott att själva jobbet kommer av sig själv, vilket är fel, haha hon hade rätt.

Nej nu måste jag gå och lägga mig inför skoldagen imorgon, och låt inte bilden lura er, visst ser ciggarettröken fin ut när jag blåser ut det, men det är farligt med cigg. Så ni som funderar på att börja?
- DONT!

(Bilderna från den 28e kommer senare, orkar inte lägga in usb kabeln & allt)

PUUSSS!!

2 kommentarer:

  1. najs najs, låter vettigt det där...dags o börja röra på arslet =P heheh...good luck with the future

    SvaraRadera
  2. Älskling lilla du har ingen framtid.. :$ haha:P:D driver breee,, lycka till med livet.. Hoppas du gifter dej och får 10 barn, dem ska heta: Ann-mari,Brittan,Johan,Olof,Runar,Lars,Lotta-lisa,Begitta, Birgit. hihihiihihih :)

    SvaraRadera