söndag 22 februari 2009

Morgondagen!

Äntligen, nu är filmen slut!
Har bara suttit hemma idag och degat, har inte orkat göra någonting. Jag är så jävla trött på vädret, när man vaknar så är det mörkt, när man ska gå ut o röka är det mörkt OCH när man ska gå och lägga sig så är det mörk. What's up with that?
JAG VILL HA SOMMAR!

Mitt sportlov är över nu, skolan börjar imorgon, det ska bli kul, dessutom så har jag massor med läxor att lämna in.

Vet inte vad jag sitta o skriva?
Tycker att detta tar mycket av min tid och mitt liv, så jag kommer nog trippa ner med att blogga, får se.

Och jag vill bara påpeka en sak, ni nollor utan liv som hatar min blogg och inte tål den behöver inte besöka och kommentera den, ser ni X knappen på högersida längst upp?
TRCK PÅ DEN.


OOOOOFT, I'm go good I don't have to brag! ;)



1 kommentar: