torsdag 19 februari 2009

Utmattad!

Åhh, nu kom jag precis hem. Helt uttmattad, har kört mig bil sen klockan ett..

Fan va bra jag har blivit, känner mig så jävla självsäker bakom ratten, folk tittar förvånad på mig och tänker säkert
- Hur kan en snorunge få köra bil liksom ?

Hehe, det förstärker mitt mål ännu mer, mitt mål att ta körkortet på en gång!


Idag har jag inga planer alls, En vän ringde mig och ville hitta på något, men jag har massa med läxor som jag måste göra klart, psykologin, svenskan och sist men inte minst matten!
Hatar matte, jag har så svårt för det, jag måste klara av A kursen, de tär mitt andra mål.

Sen måste jag leta upp syon och fråga vad man ska ha för behörighet i matte för att komma in på tandhygienist linjen.

Nu ska jag gå och äta mat, jag är utsvulten och svettig!


- Jag skriver mer ikväll, håll utkik ;)


4 kommentarer:

  1. hahaha va inte så självsäker förän du har fått körkortet ;)..

    heheh kan du intee mattee,, komm gubben så skaa jag hjälpa dig ;)

    ps. lovar att hålla utkik varje dag (K)

    // Z

    SvaraRadera
  2. DITT JÄVLA KLAPP :D :*

    SvaraRadera
  3. Tjena Bruu! Kul att du har fått en blogg, synd att vi inte kunde göra stan i dag, men vi får ses snart igen :) <3

    SvaraRadera
  4. HERTIG GILLAR ÄDEL MED PÄRON OCH OST, Vet att du oxå gör det ;)

    SvaraRadera