torsdag 19 februari 2009

Ingen titel!


Ouuuffftt, jag har så jävla ont i ryggen, sitter här o snackar med Mr Vansemyan, haha, han är en för skön snubbe ! He makes my day.

Har suttit vid datorn sen klockan nittonollnoll, jag är så jävla slut, ni anaar inte.

Iaf, jag har inte gjort så mkt ikväll, har bara försökt klura ut hur fan man får musik i bloggen. Jag har inte lyckats än, men det kommer så småningom ;)

Ojuste, såg någon på Efterlyst? Hur lätt det är att kopiera någons bankkort, bara med en kamerabild så får dom tillgång till ditt bankkort?
Det är ju fan helt sjukt, människan uppfan datorn, människan uppfan banken o allt, och nu finns det minimala chanser att stoppa något sådant som människan själv skapade.
Haha jag tror fan att datorn och allt den jävla teknologin kommer att ta över människan någon gång, som en där filmer I Robot men frågan är bara när!?


Ska strax gå o lägga mig, ska ut o köra bil med min söta mamma i fyra timmar imorgon, haha , det ska bli kul , jätte kul! Skriver mer om det imorgon..


Slutord: ha koll på vem du ger din bankkort till ..






1 kommentar: