lördag 21 februari 2009

HAHAHA!

Jag nämnde tidigare att jag va inne på en kurdiskhemsida, och nu har dom startat ett inlägg om mig och mitt bloggande.
Detta har dem skrivit:

Hans blogg kan kort och gott beskrivas som en dagbok över ett tråkigt intetsägande vardagligt liv som vi alla lever (plus en jävla massa stavfel). Vad är det dessa bloggare projicerar? Är det behovet att synas som blir bejakad? Är det ett svar på ett underskott av någonting i ens vardag? Eller är det bara ett försök till att bli den nya Blondinbella och tjäna feta cash?
HAHAHAHHA... HAHAH, jag kan inte sluta skratta!

HAHAHA...

Nu måste jag ta en drink känner jag, haha, detta har förgyllt min dag!


PuuSs!

4 kommentarer:

  1. Alltid lika kul att läsa din blogg och skit i alla andra, låt ingen trycka ner dig.

    SvaraRadera
  2. hej o hå joel här :D vad sker brush jävla kurder asså HAHAH :D hahahahah, fan in på msn behöver ngn att snacka med :)

    SvaraRadera
  3. haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    SvaraRadera
  4. heeej min älskling :) <3
    fyyfan va fint du skriver, tänker på dig ofta gubben!!!

    puss/a

    SvaraRadera