fredag 20 februari 2009

Debatt!

Jag såg på debatt nyss, fan va intressant det är, man lär sig mycket, vad sompågår i sammhället och vad folk utsätts för.
Den är gången handlade det om försäkringkassan. Jag skulle gärna vilja va med i programmet någon gång.

Jag har märkt en sak, jag svär ganska mycket på bloggen, så jag ska låta bli med det, jag ska bli mer allvarligare, konkretare och mer kritiserande..


Jag körde jag aldrig bil idag, det dök upp massa grejer som jag var tvungen att ta itu med.
Men imorgon så kommer jag förmodligen att köra.

Jag var med Ewehlina idag, vi hade det mycket roligt, satt o bara snackade massa skit, det va länge sen vi sågs.
Imorgon så ska jag köra bil som sagt, sen senare ska jag väl träffa Emma, hon insiterar på att ses, så jag ska göra henne glad.

Jag har förresten blivit erbjuden ett intervju med en ung författarinna, och jag tackade ja självklart.
Mer om det får ni läsa sen.

Nej nu ska jag röra på mig, måste gå ut o ta en cigg, Linnea jag ringer dig, behöver höra din röst.

Dagens citat: Den som vill göra verklighet av sina drömmar måste vara vaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar