onsdag 6 maj 2009

Vilse

Hej, läget?
Läget med mig är iallafal inte bra eftersom jag känner mig så jävla vilse, så jävla försvarslös och handikappad utan mitt internet! Jag sitter på min systers 80-tals dator fyfan som den låter, den låter som en dammsugare. Det är just därför jag inte har kunnat blogga mina käraläsare, jag vet hur många ni är, jag har en räknare som visar det för mig, ni är i genomsnitt runt 100-120 som besöker min blogg varje dag, och ändå så kommenterar knappt någon av er? JAG TAPPPAR MOTIVATIONEN ATT BLOGGA! Så skärp till er och börja kommentera.

Jag börjar tappa greppen om skolan, jag börjar komma försent på morgonen nu ganska ofta! Jag måste förfan sluta med det. Har fullt med arbeten som måste lämnas in också. Ni anar inte hur mycket jag längtar tills sommarlovet. Jag behöver lite break känner jag. Jag har sökt jobb idag, fick ringa runt 34 personer typ, så jag väntar bara på svar.

Nu ska jag ta och äta något, jag är mycket hungrig, vet nte vad jag ska äta men en cheesburgare skulle inte sitta fel, visst?

PUUUUUUUUUSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

4 kommentarer:

  1. sluta blogga och börja plugga , din tönt =)

    SvaraRadera
  2. Shiit har du så många läsare...du tvingar säkert varenda en att läsa din blogg:P hahaha din jävel...

    SvaraRadera
  3. hur ser du hur många som läser din blogg !? det kan inte ja se (på min blogg) .. nää fortsätt blogga !!

    /olivia

    SvaraRadera
  4. Olivia bli medlem på: http://www.easycounter.com/se

    PUSS

    SvaraRadera