lördag 16 maj 2009

Vet inte.

Tjena!

Jag har blivit bjuden på en fest i Brunnsparken, jag vet inte om jag ska ska tacka ja eller nej. Jag har ingen lust + vet jag ju inte vilka som är där, så jag tror jag tackar nej.

Haha detta är inte likt mig, förut när jag hörde ordet fest så vart jag så jävla hisspig och ville gå. Men inte nu längre. Är det en fas man går igenom när man är ung att man vill hela tiden eller är det något man tappar intresset för när man blir äldre?

Ska träffa en kompis sen, vi ska röka vattenpipa o bara lyssna på skvaller!
Söt bild right? Hahaha
Nu ska jag gå och äta mammas hemmagjorda dolmaaaa.
PUUUUUUUUUUSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Ibland är man inte taggad, så är det bara!
    Söt bild, ja! :)

    SvaraRadera
  2. Ibland är man inte taggad bara, skönt att köra hemmakväll ibland också.
    SÖÖT bild!

    SvaraRadera