måndag 4 maj 2009

Ingen titel idag.

Gud va trött jag är, vill bara gå i dvala. Har så jävla mycket plugg som måste in innan betygen sätts. Vädret gör inte mig dag bättre, äckligt och kallt var det idag, solen smög förbi ett par gånger, men hon smög lika fort bort från himmelen.

Jag börjar kvart i 11 imorgon, fyfan va skönt, behöver bara sova ut, min kropp och psyke är så himla trött. Jag behöver lite semester känner jag.

Jag köpte en fin t-shirt idag med min kompanjon, det skriker bara attityd om den, vilket passar mig bra.

Fick höra att en person är kär i mig idag, hur underbart är inte det?

Nu ska jag gå och plugga lite grann, sedan så ska jag lägga mig tidigt för en gångs skull.
PUUUUUUSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!

6 kommentarer:

  1. läste ja rätt...vare något med kärlek...tell me more

    SvaraRadera
  2. förreesten snälla byt bild...den va ful, du liknar ett monster i den:P

    SvaraRadera
  3. Undra om det var mig du fick höra om :D

    SvaraRadera
  4. ja e kär i dig. Helt upp över öronen förälskad. Förlåt, men det är sanningen...

    SvaraRadera
  5. DU är så himla vacker Hakar. DINA ögon får mig kååååååt!!!!!!!

    SvaraRadera
  6. eller så kan det varit mig du hört om... ;)

    SvaraRadera