söndag 3 maj 2009

Update3

Hej, jag har alltid problem med att hitta på en titel till varje blogginlägg jag ska skriva. Iallafall, jag hade det mycket mycket skoj med kompis Barz på klubben igår. Du är så skön, haha!

Jag såg en film nyss, det handlade om kärlek såklart. Är det inte en underbar känsla att vara kär? Nästan alla låtar, filmer och dikter handlar om kärlek. Jag har bara varit kär en gång, och känslan var så obeskrivlig fin. Tyvärr så fick jag inte njuta av den känslan så länge. Jag blev krossad. Och när man är kär första gången så glömmer man det inte, det följer dig hela livet, fuckar någon det så vågar du inte bli kär igen Vilket jag inte blir än förhoppningsvis, men jag vill. Jag vill bara få känna den fina känslan igen när man är kär.

Ny dag imorgon, jag ser fram emot det.

PUUUSSSS!!!

3 kommentarer:

  1. jo titlar e svårt att komma med men du kanske bodde kolla mer i din ordförådd kanske du hittar några intressanta titlar som gömmer sig här o där:P hehe...

    angående kärleken gubben den hittar dej å du kan inte bestämma dje när du ska bli kär men de sägs att på sommarn brukar man hitta kärleken oftast...

    SvaraRadera
  2. kan du inte säga vem den där tjejen var som fick dig att må bra`? bara bokstaven. Nu när du skrivit om kärlek så skulle de passa in som ett nytt inlägg :) en bokstv jätte gärna??

    SvaraRadera